گناهی ندارم....


❤ღ❤کاش بودی تا دلم تنها نبود ❤ღ❤

به لبخندی مرا از غم رها کن ... مرا از بی کسی هایم جدا کن ... اگر مردن سزای عاشقان است ... برای مردنم هر شب دعا کن

گناهی نداری....

 
گناهی ندارم ولی قسمت اینه
که چشمای کورم به راهت بشینه
برای دل من واسه جسم خستم
منی که غرور و تو چشمات شکستم
 

سر از کار چشمات کسی در نیاورد
که هر کی تو رو خواست یه روزی بد آورد
برای دل من واسه جسم خستم
منی که غرور رو تو چشمات شکستم

 

واسه من که برعکسه کار زمونه
یکی نیست که قدر دلم رو بدونه
گناهی ندارم ولی قسمت اینه
که چشمای کورم به راهت بشینه
هنوزم زمستون به یادت بهاره
تو قلبم کسی جزتو جایی نداره
صدای دلم ساز ناسازگاره
سکوتم بجز تو صدایی نداره

 

تو خواب و خیالم همش فکر اینم
که دستامو بازم تو دستات بگیرم 
ولی حیف از این خواب پریدم که بازم
با چشمای کورم به راهت بشینم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 21 خرداد 1391برچسب:,ساعت 10:13 توسط zahra| |


Power By: LoxBlog.Com